دیبای خیال

نواهای دلم

دیبای خیال

نواهای دلم

دیبای خیال

ضمن خوش آمدگویی

** با توجه به اینکه دلنوشته ها چاپ شده اند **

پس مایه مباهات حقیر است که بانظرات حود مفتخرم فرمایید.

ونیز منّت دارم اگر نوشته هایم را با حفظ نامم ارج نهید .

آخرین مطالب

تنها

چهارشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۴۳ ب.ظ

  

                                  


دیدن پیام ناگهانی ِ اویی که رفته  ، تو را به عرش می رساند پروانه ات می کند ولبخندت را زیباتر .


چشمانت قاب ِ کلامش میشود ،همان یک لحظه را دلت هزاران بار بر اوج ِ فواره ی عشق می نشاند 

ومسحورِ زیبایی آن می شود .و وقتی این احساس آبی را زیر لب ، مزمزه میکنی ، مست میشوی .


اما با این حال قصد دیدارش آزارت میدهد گویی نبودنش به  بالندگی  نیلوفری رقصان ، زیبا ست .


بی او ،دست در دست ِ خیالاتش درسبزه زارعشق دویده ای وبا گرمی ِ بوسه اش ، سرمای نبودنش را  به جان خریده ای .اینک دیدارش ، رویاهایت را به باد می نشاند .


بی شک همان اویی نیست که رفت اما من همانم وبارهادر همان صفحات زیبای بودنش ، زندگی کرده ام .


پیامش زیباست وخاطراتش زیباتر، اما دوست دارم گل ِ سکوت را ببویم ودر جاده ی تنهایی گام بردارم .


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۳
صحاف امین

نظرات (۲)

پیامش زیباست وخاطراتش زیباتر



بوراسی به اورمه یاتده


چوخ گوزلیده

پاسخ:

ساغول

ممنونم از حضورت

چه متن ِ با شکوهی .
دقیقا" مرا به اوج می رساند و عرش
و گونه هایم را گُلگون
و لبخندم را بهاری
می ساز
اگر آنی که باید .......
زیبا بود بانو.
اولین متنی که از شما خواندم
می دانید من از نثرهای ادبی خوشم می اید
حتما" باز هم بنویسید .
پاسخ:

       ممنونم از نگاه زیبایت  دوست من

در شمیم خیال هم  متنهایی با عنوان     "نامه ای برای تو  "  می نوشتم .



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی